2013. február 13., szerda

Lip Smacker-snow white cherry kiss

Most kivételesen nem körmöt bejegyzéssel jöttem,hanem egy ajakápolós bejegyzéssel.Még január vége-közepe felé vettem ezt az ajakápolót a müllerben.Szerintem már ti is találkoztatok a Lip Smacker-es ajakápolókkal,ők csinálják a fantás,colás,meg egyéb ilyeneket,köztük disney hercegnőseket is,meg nagyon sok másfélét.Ebay-en nézegettem egy nagyon cuki jegesmedvéset,ugyanez a márka csinálja.A müllerben is van egy pár kirakva,és volt köztük hófehérkés is,ami haza is jött velem.600 valahány forint volt,nem tudom pontosan,ez igazából változó,claire's-ben láttam több féle hercegnőset is,mert itt sajna csak ez az egy volt közülük,és ott 1000 valamennyi.A hófehérkésnek rózsaszín kis csomagolása van,rajta hófehérke képével.Egy rózsaszín kupak van rajta,és az alján lévő kis recés rózsaszín résszel lehet csavarni.Nagyon kellemes illata van,az ajakápoló pedig maga rózsaszín,apró kis csillámokkal.






Szájon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése