2013. május 3., péntek

DIY Franken körömlakk


Egyik nap megcsináltam életem első franken körömlakkját.Gondolom senkinek nem kell bemutatnom mi ez,biztos sokat hallottatok már róla.Nagyon sok gyönyörű franken lakkot lehet venni,nekem mindegyik nagyon tetszik,legszívesebben az össeset felvásárolnám,csak elég drágán árulják őket.Mikor vásárolni voltunk megláttam egy kis csomagot amiben hat darab csillmápor,valamint glitter van,egy kis pálca és egy ragasztó hozzájuk,amiről rögtön beugrott,hogy franken lakkhoz milyen jó lenne,így hát meg is vettem.Az alap elképzelés mindenképpen csillámos volt,fehér,kék,és rózsaszín glittereket/csillámokat akartam bele rakni,de nem tudtam eldönteni,hogy az alapszín fehér vagy átlátszó legyen.Átlátszónál attól féltem,hogy nem lesz elég sűrű benne a csillám,így végül a fehér mellett döntöttem.Vettem egy új fehér lakkot,mert nem akartam elhasználni azt amit egyébként használok.Aztán mikor hazaértem kezdődhetett a kísérletezés.



Előszőr kiválasztottam a csillámokat,ezek alá tettem egy füzetet,ugyanis ha nem vigyázunk minden olyan lesz.Papírból meg hajtogattam egy kis tölcsért,ami később kiderült,hogy nem lett jó,ezért az alján kicsit elszakítottam és úgy használtam.


Ezután a fehér lakkot átöntöttem egy régi Essence-s fedőlakk üvegébe amiben már nagyon kevés volt,ezt átöntöttem egy átlátszó csillámos lakkba.


Utána pedig kezdődhetett az öntögetés.Előszőr a rózsaszín glittereket tettem bele,amik átszínezték rózsaszínre a lakkot.Kicsit mérges lettem,ugyanis az alap elképzelésben fehér volt a lakk,rózsaszín glitterekkel.Ezután raktam hozzá kék,fehér,rózsaszín csillámokat,és méég glittert.A végeredmény nekem nagyon tetszett,csak sajnos körmön felkenve nem valami jó :/ Egyik nap lesz róla teszt is.


A végeredmény pedig ilyen lett.Nagyon szép,rózsaszín lakk,benne apró csillámokkal és hatszögű glitterekkel.Az üvegre ragasztottam egy matricát amire rá írtam azt,hogy ,,Nail Polish".Nevet is adtam neki,az in my fantasy-re hallgat.Már értem miért franken lakk a neve,tényleg nem lehet tudni mi sül ki belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése