2013. június 3., hétfő

Májusi kedvencek

Eddig nem volt ilyen kedvences poszt,ez lesz az első,mégpedig a májusi kedvenceimmel :)



1. Claire's backpack:Imádom!Annyira aranyos,bárhova lehet hordani,és elég sok minden elfér benne.Suliba nem hordom,oda azért kicsi lenne,de ha vásárolni,vagy egyéb ilyen helyre megyek,viszem magammal.Ha jobb idő lesz strandtáskaként is fog funkcionálni :)

2.Essence like a million miles away parfüm:Már nagyon vártam,hogy megjelenjenek az új essence parfümök,és ennek volt a legjobb illata.Nagyon fincsi illata van,mindennap használom.Kár,hogy nagyobb kiszerelést nem láttam,de így is elég sokáig elég.

3.OPI-Bubble bath:Tesztet itt találhattok róla,imádom,a kedvenc körömlakkjaim közé tartozik.

4.Essence prue skin korrektor:Ez már a második amit használok,mégpedig a 02-es sand árnyalatban.Mindennap használom,és mivel nekem nem pattanásos a bőröm,csak néha szokott lenni egy pár,pont elég hozzá.Plusz jó dolog benne,hogy segít megszűntetni is a pattanásokat.

5.Essence Kiss care love ajakbalzsam:Tesztet itt találhattok róla,a csomagolásán a felirat már kicsit megkopott,de ez nem fontos.Nagyon sokáig elég,még szerintem március vagy február környékén vettem,és még mindig sok van benne.

6. Garnier skin naturals Essentials arctonik:Ezt is szinte mindennap használom,nagyon jól megtisztítja az arcot a napközben rátapadt szennyeződésektől.

7.Prosavon kézfertőtlenítő gél:Ezt a kézfertőtlenítőt anyukámtól kaptam,nem tudom honnan van.Mindig viszem magammal,mert ha pl.nincs szappan vagy mosdó a közelben ezzel megtudom tisztítani a kezemet.Előszőr kicsit fertőtlenítő szagú,de aztán kellemes illata lesz.

8.Frugo gyümölcsös italok:Az Euro Family-ben lehet őket kapni,nagyon sokféle van belőlük,és 2db 290 Ft.Már sokat kóstoltam,tényleg nagyon finomak,bár van egy-kettő ami nem ízlik a többi mind nagyon jó.

9.Masnik:Több masnim is van,nagyon szeretem őket,nagyon jól feltudják dobni a hajunkat.Ami a képen van a Claire's-ből van,három darab volt egyben.

10.Békás szemtakaró:A Claire's-ben vettem,láthattátok az áprilisi haul-ban.Mindennap benne alszok,mikor a folyosón ég a villany akkor sem zavar mivel nem látok semmit.Ráadásul a békás style nagyon cuki :D

11.Baglyos fülhallgató:A mini haul-ban láthattátok,egyébként névnapomra kaptam,csak így előre.A happybox-ból van,vannak másfajták is belőle.

Az utolsó nem kézzelfogható dolgok pedig a zenék:

Bridgit Mendler-Hurricane
Selena Gomez-Come&Get it
Imagine Dragons-On top of the world

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése