2013. augusztus 22., csütörtök

MODI és Innisfree körömlakkok

Én oda meg vissza vagyok a gyönyörű szép franken lakkoktól,de szerintem ezzel nem csak én vagyok így.Viszont az áruk miatt nem hiszem,hogy rendelni fogok,max ha milliomos leszek :D Még ha maga a lakk is csak 2000 Ft körül van a szállítási költség nagyon megdobja,ha ebay-en nézzük akkor meg pláne.Viszont most böngésztem a neten és ráakadtam erre a két márkára,mégpedig a MODI,és az Innisfree lakkokra.Ezek valami kínai márkák,de képzeljétek annyira csodaszép lakkjai vannak!Nem olyan hatalmas a választék,de vannak nagyon szépek amik teljesen olyanok,mint a franken lakkok.És ami még vonzóbb bennük:az az áruk.Annyira nem olcsóak,de ha valaki már betegesen vágyik egy franken lakkra,annak mindenképpen megéri.Az áruk olyan 5-6$ körül van,de vannak drágábban is.Ráadásul ingyenes szállítással,de van,hogy 1$,vagy 450 Ft,225,de a legdrágább is 800 Ft.Viszont így valamelyik lakk már eléri az OPI árát is szállítással,ami azért kicsit...nem is tudm mi,de erről a lakkról alig tudok valamit,és annyiba kerülnek,mint egy nagy világmárka lakkja.Mindegy,nem érdekel,mert annyira különlegesnek néznek ki :) Itt vannak azok amik a legjobban tetszenek:




 photo IMG_0005_zpsa57dccac.jpg

Ez a két lakk egy párt alkot,a kettő együtt 3100 Ft ingyenes szállítással.LINK


Ez egy innisfree lakk,ingyenes szállítással 1600 Ft.LINK


Szállítással együtt 1600 Ft.LINK


Nyaaaa Szállítással együtt 1600 Ft.LINK


Szállítással együtt 2200 Ft.LINK



1600 Ft ingyenes szállítással.LINK



Szállítással együtt 2700 Ft.LINK

Nos ezek lennének azok amik nekem a legjobban tetszenek,azt a kék,zöld,fehér csillagosat szerintem megfogom rendelni.Ha szeretnétek a többit is átbányászni itt tudjátok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése