2013. augusztus 28., szerda

Rimmel-Bright back at you

Ma egy nagyon szép nyári körömlakkot fogok nektek bemutatni.


Egy nagyon szép türkiz  körömlakk,imádom a színét.Nekem igazából nincs évszakhoz kötve,hogy milyenek a körmeim,de ez egy tipikus nyári szín.Az ecsete hasonlít az Essence lakkokéhoz de mintha ez egy kicsit pufibb,vagy nem is tudom milyen lenne :D



Mindenesetre ezzel az ecsettel hihetetlen könnyű dolgozni.A fedése már egy rétegben is jó,de én azért kettőt kentem fel.Az állaga pont jó,bár mintha kicsit besűrűsödne ha sokáig nyitva van az üvege.Az üvegén az áll,hogy 60 mp alatt szárad,azért ez nem igaz de tényleg elég gyors.A tartósságát sem tudom kifogásolni ugyanis 4 napig hibátlanul volt fent a körmeimen fedőlakkal.

Egyébként én a Müllerben vettem,és olyan 8-900 Ft körül van az ára.

2 megjegyzés: