2013. november 19., kedd

China Glaze-Neon&on&on

Ma az első China Glaze lakkomat fogom megmutatni.

Mint mondtam,ez az első CG lakkom,de nincsenek túlzottan jó "élményeim" vele.Először is mikor megvettem,kinyitottam,és konkrétan már használva volt,az üveg szája tiszta körömlakkos volt.Aztán később már kifolyt a szája mellé.Nem lehetett letörölni,valahogy folyt,de nem tudom hogyan.Aztán kipróbáltam.Borzasztó az állaga,sűrű,utálom az ilyeneket.Nem bírom normálisan felkenni.Az fedése szintén nem jó,három rétegben volt csak jó,egyébként foltos.A pozitívum az,hogy gyorsan szárad,és nagyon szép,neon rózsaszín színe van.Ja,és a tartóssága.Másfél nap után lepattogott.Nem tudom,de én egy ilyen körömlakktól nem ezt a teljesítményt várnám el.





2 megjegyzés:

  1. Ez a szín valami álom *-* Bár hogy folyik össze-vissza nem vet rá jó fényt, de a színe akárhányszor ránézek mesés :)

    VálaszTörlés
  2. Jajjj de cukker! *.* Mondjuk én inkább tavaszra-nyárra viselném. :)

    VálaszTörlés